Stupid scorpion

Haizh, today i lose in my class test again... I don know what wrong in my mind.... I wanna long piak dah.. Kinda down...

Something is going wrong in my mind and life... I think I had tried my best in my effort to study, however it seem not worked.. Maybe the guardian angel leave me without my notice...

Human bio and Genetics are totally out of my control, I cant do anything on my class test results now... Gambateh lol... I fight for EOS till the end... I will make it..

1 comments:



Unknown said...

要加油啊!!人生总有起起落落,如果我们可以完全控制我们的生活,那人生就不刺激了。。看开点,才一个小小的class test 而已。。你看我之前那段日子,比你不如意一百倍le,也不是这样熬过来了吗??说成绩,你可比我好很多很多。。真的,你说你stupid太不应该了。。要考虑一下我的感受嘛。。哈哈。。不要为了那点的小错误而责怪自己,尽了力,对的起自己就好了。至于要求嘛,不要太高,我啊,A-就开心了。。成绩不代表一切,你还有我们这些朋友啊!这是你告诉我的,在我最失落的时候。。所以你不可以不开心,要也只有一天,ok?? 加油加油加油!!

*晓慧*